.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغييرات مديران استاني قطعي است
استاندار مازندران با اشاره به اين‌كه مديران استاني همواره در حال ارزيابي هستند، گفت: تغيير تعدادي از مديران استان به دليل بالا بردن راندمان مديريتي طي چند ماه آينده قطعي است...
تغييرات مديران استاني قطعي است

 استاندار مازندران با اشاره به اين‌كه مديران استاني همواره در حال ارزيابي هستند، گفت: تغيير تعدادي از مديران استان به دليل بالا بردن راندمان مديريتي طي چند ماه آينده قطعي است. 
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، ابوطالب شفقت امروز در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران با اشاره به ادغام سازمان مديريت و برنامه‌ريزي در مجموعه استانداري افزود: تجربه ادغام را در سال‌هاي گذشته داريم و بر‌اساس تجربيات مديريتي خود و همكارانم اين ادغام به استان مازندران لطمه‌اي وارد نكرده است.

وي با اشاره به اين‌كه رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي مازندران از اين پس به عنوان معاون برنامه‌ريزي استانداري عمل خواهد كرد، اظهار داشت: در مورد اين موضوع كه به صورت رسمي از سوي هيئت دولت ابلاغ شده است در مازندران هيچ تنشي را مشاهده نكرديم.
شفقت با اشاره به آغاز دوره جديد شورا‌هاي شهر و روستا و مسئوليت مهم اعضاي شوراها براي انتخاب شهردار تصريح كرد: انتخاب شهردار موفق تبلور خدمات شورا از طريق شهرداري‌ها است.

وي وظيفه‌شناسي، متعهد و مؤمن بودن و داشتن اراده قوي را از مهم‌ترين شاخصه‌هاي شهردار كارآمد عنوان كرد و ادامه داد: شورايي موفق خواهد بود كه اين فاكتور‌ها را در انتخاب شهردار رعايت كند.

شفقت با اشاره به حل مشكل ترافيك مركز استان گفت: جابه جايي زندان و پادگان ساري نهايي شده است و با انجام اين تغييرات بخش عمده‌اي از مشكلات ترافيك مركز مازندران حل مي‌شود.

وي از حل معضل زباله در مازندران به عنوان يكي از عملكرد‌هاي مثبت مديران استاني ياد كرد و افزود: ساخت كارخانه كمپوست در شهر‌هاي تنكابن و ساري آغاز شده و پيش‌بيني مي‌شود تا پايان امسال به بهره‌برداري برسد.

شفقت اضافه كرد: زنجيره زباله مازندران با پيگيري‌هاي مسئولان براي ساخت كارخانه كمپوست تا شهريور سال آينده كامل مي‌شود.
استاندار مازندران در خصوص آخرين وضعيت ساخت پالايشگاه در استان اضافه كرد: 2 شركت بزرگ براي ساخت پالايشگاه در بندر امير‌آباد اعلام آمادگي كرده‌اند و تأمين مواد اوليه و همچنين تهيه ارزيابي زيست محيطي از شرايط آغاز به كار ساخت پالايشگاه در استان است.

وي در پايان با اشاره به اين‌كه اجازه نمي‌دهيم از مردم براي ساخت طرح‌هاي بزرگ سوء‌استفاده شود، گفت: مجموعه مديريت استان براي پشتيباني از سازندگان پالايشگاه آمادگي لازم را دارد.
استاندار مازندران در اين نشست به سؤال‌هاي متفاوت خبرنگاران پاسخ داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سیاوش 13 ارديبهشت 1386
به استاندار سلام برسانید وبگوئید اینهمه کارشکنی برای گازرسانی شهرستان سوادکوه زیبنده ایشان نمیباشد ؟!!!اثبات خدمت گزاری نیاز به دهل وبوق ندارد ؟ هوش مردم به اندازهای زیاد شده که کاه را از یونجه تشخیص بدهند؟؟/!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.36 seconds.